tirsdag 10. november 2009

Lyseblå

I morgen drar jeg til Oslo på magasindesign-konferanse. Dvs, det er ikke før torsdag, men jeg gleder meg veldig. Har vært og sett litt på hvem som skal være der, og det ser utvilsomt veldig spennende ut!
Tenker at jeg kommer til å klø i fingrene etter å prøve ut ting når jeg sitter der!
Så tegneblokken må med!



Typisk det, når jeg sitter uten pc, at alle de beste idèene dukker opp, penn og papir er langt unna, og det eneste alternative er å skrive ned stikkord på mobilen som viser seg å være så kryptiske at jeg aldri mer kommer på det.. Så, nå skal jeg ha med både tegneblokk OG gule lapper!

 

Bildene her, er av sjenken min som snart er ferdig! Dvs, det er vel ett skap, men det er ikke så veldig høyt. Det er malt og pusset, men mangler litt lasurolje enda, og hyllene inni er ikke malt enda. Ikke skuffene heller..



Det er så kjipt når det er sånne småting som gjenstår, for da har jeg det med å bli utålmodig og legge det litt på vent i stedet for å bare bli ferdig. Nå hjalp det jo ikke på at jeg er tom for maling heller, da..
Inni skapet, på bakplaten, har jeg tapetsert. Jeg fant denne flotte tapeten på Fargerike, i restekurven til 50 kr! Flott for meg!



Vel, nå skal jeg bare se at jeg har pakket alt jeg trenger, så er det hopp til køys!
Ha en fin kveld/morgendag!
Skal ta med kamera til Osloen, kanskje de har noe å ta bilde av der? Hmm...

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott sjenken din blir!! Lekre detaljer! Håper konferansen i Oslo var vellykket? Det hadde vært spennende å høre om du fikk noen gode ideer når du satt der?

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!! p.s. kjempe-fin blogg du har:)

    Klem Anette:)

    SvarSlett