mandag 9. november 2009

Kuler og kurv

Jeg fikk tak i vannballonger, takket være en kollega som hadde noen liggende etter sommeren! De er jo da helt umulige å blåse opp, så jeg måtte til naboen å låne sykkelpumpen deres... Vel, det ble ett teamarbeid for meg og Snups, vi blåste opp ballonger, snurret tau på, og jeg tok tapetlim på. Når de tørket var det stas å sprekke ballongene inni! PANG!



Disse skal egentlig bli julekuler på treet, men så har jeg noen hvite dekorasjonspinner fra Ikea, og tenkte at det kanskje kunne være litt artig.



De står i en stor keramikkvase jeg fant i bruktbutikken en gang, og pynter nå trappeoppgangen vår.

Nesten som kjærlighet på pinne...



Var en liten tur innom Kid i dag, og de hadde noen flotte kurver til en billig penge. Og det er jo det jeg liker, når fine ting ikke koster så masse penger! Så nå har jeg endelig fått noe fint noe å ha veden i, og jeg lover at dette er maaaange steg opp fra den hullete Ikea-papir-posen :/



De siste dagene har det vært noen kommentarer her i bloggen min,
tusen takk for det! Det er kjekt å vite at noen er innom og ser, håper dere finner noe dere kan prøve selv!
Har laget en liten ticker også, kjekt å se at det er noen innom som ikke legger fra seg spor også ;)
Lurer du på noe, så spør!

Ha en fin kveld! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar