mandag 26. april 2010

Å herlige bursdag!

Må bare skryte av hva jeg fikk til bursdagen av min kjære og Snups, og foreldrene mine!
Jeg kan virkelig ikke vente med å ta den i bruk, men jeg bør vel helst vente til vi er kommet på plass i Bergen før jeg tar til med nye prosjekter nå..
Men se da!!

En malesprøyte!!
Jeg la merke til den i BoligPluss her, og har tenkt på den siden. Jeg trodde de var fryktelig fryktelig dyre, men siden jeg har bursdag rundt loppemarkedtider, så passer det jo ikke dårlig å få noe sånt noe!
Ikke det at jeg har klart å manøvrere denne kroppen hverken rundt, over, under eller til siden på noe som helst loppemarked for tiden, men malesprøyten er i  hus, og bruktbutikkene i Bergen kan glede seg til setter i gang! Jeg gleder meg i alle fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar